سيداميرعليسيداميرعلي، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره

امیر علی عزيز دل مامان و بابا

سال جدید+یه خبر خیلی خوب

1393/2/13 21:47
521 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مامانیمحبت

در ابتدا سال 93 رو با تاخیر تبریک میگم

عید امسال هم مثل گذشته به دلیل شمال رفتن خونواده بابایی

منو شما گل پسرم مجبور شدیم بابایی رو تنها بذاریم بریم خونه مامان جون

آخه بابایی طفلی مجبور تو عید هم بره سرکار غمگین

ولی به ما که خیلی خوش گذشت شما هم تا تونستی شیطونی کردی

و اما خبر خیلی خوب

.

.

.

بالاخره موفق شدم  در تاریخ 93/1/25 شما قندعسل رو از پوشک بگیرم

البته اینو هم بگم که خیلی به سختی تونستم چون شما اصلا همکاری نمیکردی

و با گریه مقاومت میکردی و میگفتی :پوشک ببندگریه

توی دستشویی رو با استیکرهای باب اسفنجی و بن تن که دوست داری

و گل و عروسک تزئین کردم

خلاصه با اینکه خیلی اذیت شدم ولی شیرینی این موفقیت خستگی رو از تنم بیرون کرد

نمیدونی چقدر خوشحالم انگار که تمام دنیا رو بهم دادن

من این موفقیت بزرگ رو به خودم تبریک میگمخندونک

خبر خوب دیگه اینکه تا چند وقت دیگه عروسی مژگان جون(خواهرزاده عزیزم) هست

منم که دیگه مثل همه خانوما منتظر یه عروسی تا باز خودمون رو

سرگرم خرید لباس و کارهای حاشیه ای کنیم چشمک

بریم سراغ عکسها

یه روز قبل از عید با مامان جون رفتیم حرم

نمایی از برف بهاری که روز سوم فروردین بارید

سیزده به در

چند وقت پیش که دخترعموی بابایی از شمال اومدن با هم رفتیم حرم

قندعسلم جدیدا پیشرفت کردی دست به قیچی میزنی و

با قیچی کاغذها رو ریزریز می کنی

خیلی خیلی دوستت دارم قندعسلم

 

 

پسندها (3)

نظرات (4)

مامان ملیکا جون
17 اردیبهشت 93 16:05
سلام عزیزم انشاالله سال خیلی خوبی داشته باشید ماشاالله به امیر علی جونم ، چقدر موهاش ناز شده چقدر سختی کشیدی که تا حالا پوشک میبستی براش چقدر حرم برای عید زیبا شده... چه سیزده به در باصفایی...کجاست؟؟؟؟
مامان امیر علی
پاسخ
سلام گلم شما هم همینطور مرسی خاله جون آره واقعا سخت بودولی الان خیلی راحت شدم خدا رو شکر حرم همیشه زیباست ولی برای عید یه چیز دیگه شده بود کوهسنگی ..ایشالا بیاین مشهد با هم بریم
زندگی از آ...تا...ی
24 اردیبهشت 93 19:06
سلام مامان خوب و نازنین. دوست داری انواع غذاها و شیرینی های ایرانی و خارجی رو یاد بگیری؟ دوست داری قشنگ ترین داستانها رو برای کوچولوی نازت تعریف کنی؟ دوست داری با تکینیک های خانه داری و طرز تهیه ماسک های زیبایی آشنا بشی؟ دنبال نقشه های قلاب بافی می گردی؟ از دیدن تصاویر جالب لذت می بری؟ کاری نداره خاله وبسایت زندگی ا زآ...تا...ی رو لینک کن تا هر روز از دیدن مطالب جالب و مفیدش لذت ببری.
نغمه
27 اردیبهشت 93 2:36
سلام خدا حفظش کنه فک کنم همشهری باشیم درسته؟؟؟؟
مامان امیر علی
پاسخ
سلام ممنونم درسته همشهری هستیم خوشحالم با همشهریم آشنا شدم
خاله عاطی
10 خرداد 93 0:38
سلام کوچولو چقد شما نازی ب منم سربزن خوشحال میشم
مامان امیر علی
پاسخ
سلام عزیزم چشم اومدم