سيداميرعليسيداميرعلي، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره

امیر علی عزيز دل مامان و بابا

اومدم با کلی عکس

1393/5/29 22:17
578 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسم محبت

مثل همیشه دیر اومدم ولی با دست پر اومدمچشمک

اول بگم که چند ماهی هست که بعضی از رنگها 

(سیاه سفید سبز قرمز زرد نارنجی آبی) رو خوب بلدی

خیلی خیلی شیرین زبونی میکنی مثلا وقتی یه چیزی ازم میخوای و

من به حرفت گوش نمیدم

میای بوسم میکنی و میگی: مامانی من تو رو خیلی دوست دارم بغل

از ادبت بگم که وقتی چیزی میخوای از کلمه لطفا استفاده میکنی

اعداد رو تا 14 بلدی بشمری

 کلمه های انگلیسی که یاد گرفتی :

ماهی : فیش

سلام : هلو

خداحافظ : گودبای

سیب : اپل

پرتقال : ارنج

 

حالا بریم سراغ عکسها

یه شب که سه تایی رفتیم سرزمین عجایب و شما حسابی بازی کردی

یه شب با دوستان در رستوران

یه روز خوب با خانواده من رفتیم اخلمد

مهدی و مجید(پسرخاله جونات) و امیررضا(پسردایی جونت)

یه روز دوتایی رفتیم زیست خاور

اینم عکسای مسافرت شمال که رفته بودیم

خونه پدرجون(رکاوند)

امامزاده یوسف

مریم کوچولو و امیرعلی وسط درختای سنوبر

فدات بشم گل پسرم

 

 

پسندها (2)

نظرات (5)

زینبی
6 شهریور 93 0:58
سلام عزیزم.خوبی گلم؟ منکه چشام تعجب کرد.وااااالااااا! خودتی پست گذاشتی؟؟ اینقدر دیر اومدی که دیگه ناامید شده بودم عزیرم. اما الان تو شوک هستم با این پست قشنگ و پر بار. ایول عزیز بدجور هوس سرزمبن عجایب کردم.خوش به حال امیر علی جونم و چه رستوران دبشی،احتمالا غذاهاشم معرکه بود.نوش جونتون.ایشالله همیشه به تفریح و گردش. زود زود آپ کن گلم. دوستون دارم.بوس بوس
مامان امیر علی
پاسخ
سلام زینب جون چه عجب شما اومدی ممنون از محبتت آره رستوران خوبی بود جای شما خالی ما هم دوست داریم
مامان منصوره
8 شهریور 93 17:11
سلام سلام آفرین به امیر علی جونم با پیشرفتهای خوبش زیست خاور ؛ دنیای عجایب چه جاهای باحالی برای امیر علی جونم اخلمد ...چه قدر تلفظش سخته چه قدر هم باصفاست باورت میشه تا حالا امام زاده یوسف نرفتم در حالی که پدر بزرگ مرحومم اطراف امام زاده زمین کشاورزی هم داره ...حالا که عکسش رو گذاشتی خیلی خوشحال شدم با دوستان خیلی خوش میگذره ، انشاالله همیشه شادی باشه
مامان امیر علی
پاسخ
سلام گلم امامزاده یوسف به شما نزدیکه جالبه که نرفتین تلفظ اخلمد اینطوریهakhlamad ممنون از محبتت عزیزم
زینبی
25 شهریور 93 18:45
پس کی آپ میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟ بابا دلمون تنگید.
مامان امیر علی
پاسخ
چشم گلم سعی میکنم به زودی آپ کنم فدای دل مهربونت
نی نی عکس
27 شهریور 93 16:08
ماشاالله چه نی نی نازی از بچه ها و نی نی های خوشگل تان عکس بگیرید و برای ما ارسال کنید. ما ضمن نمایش عکس ها در سایت، به آن ها جایزه می دهیم www.niniaxs.ir
مژگان
5 مهر 93 12:13
معلومه تابستون پر باری داشتی. حالا ببینمت ی امتحان زبان ازت بگیرم جای منم اخلمد خالی میکردین
مامان امیر علی
پاسخ
آره عزیزم پر بار بود فقط به مامانی جواب میدم جات واقعا خالی بود خیلی خوش گذشت