سيداميرعليسيداميرعلي، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره

امیر علی عزيز دل مامان و بابا

اتفاقات اخیر+دومین کوتاهی مو

1393/3/9 23:20
500 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم

در تاریخ جمعه 19 اردیبهشت عروسی مژگان جون(خواهرزاده من) بود که شما خیلی خیلی آقا بودی

و اصلا گریه نکردی آخه قبلا هر عروسی که میرفتیم به محض اینکه آهنگ و رقص شروع میشد

شما گریه میردی ولی خدا رو شکر ایندفه اصلا اذیت نکردی و حسابی بهمون خوش گذشت

قربونت بشم که آقا شدی مامانی

جمعه 26 اردیبهشت با عمو مهدی (پسرداییم)و خانومش خاله سمیه و

عمو احسان(دوست بابایی) و خانومش خاله ریحاله و نی نی شون که چند ماهه است

رفتیم بیرون شهر .اونجا شما یه دوست پیدا کردی (البته دختر بود ) و باهاش بازی میکردی.

یه کار جالبی که میکردی این بود که چون زمین اونجا شیب بود میرفتی بالا و

با سرعت از سراشیبی میدویدی پایین و حسابی ذوق میکردی ولی

من همش نگران بودم که یه موقع نیوفتی قندعسلم

و اما در تاریخ 28 اردیبهشت برای دومین بار پدرجون زحمت کشیدن موهاتو کوتاه کردن

البته بابایی دوست داشت که موهای شما بلند باشه

اما من وقتی میدیدم که دائم موهات میاد تو چشمت و اذیتی

بابایی رو راضی کردم تا ببریمت آرایشگاه

اما شما یه روز که بابایی سر کار بود گفتی :میخوام پدرجون موهامو کوتاه کنه

وقتی که بابایی اومد خونه بهش گفتی : آقاهه(آقای آرایشگر) خوب نیس پدرجون خوبه تعجب

عکسها در ادامه مطلب

 عزیزدلم ببخشید که کیفیت عکسها خوب نیس آخه با گوشی گرفتم

عروسی مزگان جون

از نور لیزر روی زمین خوشت اومده بود(البته تو عکس نمیدونم چرا اینطوری افتاده)

خونه عمو مهدی در حال پیتزا خوردن(قربونت بشم که پیتزا دوست داری)

بیرون شهر

قربون ژست گرفتن بشم

اینم ناهار خوشمزه که اقایون زحمت کشیدن درست کردن

اینم از اصلاح شما توسط پدرجون(پدر بابایی)

حالا پسر شدی

قربونت بشم عزیزدلم انشاالله اصلاح دامادیت قندعسلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ملیکا جون
13 خرداد 93 22:56
سلام فاطمه جون همیشه به عروسی انشاالله انشاالله خواهرزادتون خوشبخت بشه آفرین به امیرعلی جون که میذاره موهاشون رو کوتاه کنید ، خیلی خوشگل شدی خاله جون خوشحال شدم که میاین شمال فاطمه جونم بیصبرانه مشتاق دیدارتونم
مامان امیر علی
پاسخ
سلام منصوره جون ممنون از محبتت عزیزم
عسل جون
29 خرداد 93 18:25
سلام امیر علی مو هات خیلی خوشگل شده
مامان امیر علی
پاسخ
سلام عسل جون ممنون گلم