سيداميرعليسيداميرعلي، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره

امیر علی عزيز دل مامان و بابا

عکسهای باقیمانده از تابستان

1393/7/8 19:22
521 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم

گل پسرم چند روز پیش یه سر بردمت مهدکودک می خواستم ببینم عکس العملت چیه و

آیا علاقه ای به این جور جاها داری یا نه؟؟؟!!!

که خوب خدا رو شکر خلی دوست داشتی و به زور آوردمت بیرون

من هم با بابایی مشورت کردم و  تصمیم بر این شد که اسمت رو مهدقرآن بنویسم

از اونجایی که مهدکودک هر روز کلاس دارن و ساعتهاش هم زیاده ما مهدقرآن رو انتخاب کردیم

که دو روز در هفته است و شما خسته نمیشی

قراره از 15 مهر کلاسهات شروع بشه به امید خدا

الان که سوره توحید رو حفظی انشالله بقیه ی سوره ها رو هم به زودی یاد بگیری عزیزم

یه شب خوب با بابایی رفتیم باغ گلها جای بسیار زیبایی بود

عکسها با موبایل گرفته شده واسه همین باکیفیت نیست

یه شب رفتیم الماس شرق اینجا بیرونشه که منتظر عمو مهدی اینا (پسرداییم) بودیم.

پسندها (2)

نظرات (7)

مامان منصوره
9 مهر 93 9:55
سلام فاطمه جون خوبین؟ کار خوبی کردید که مهد قرآن میفرستیدش ..منم ملی رو گهگاه پیش خاله اش که مربیه مهده میفرستم فکر کنم ملیکا و امیر علی از سال دیگه باید برن مهد کودک چه جالب تو مشهدم باغ گلها هست...خیلی قشنگه همیشه به شادی باشه ان شاالله
مامان امیر علی
پاسخ
سلام عزیزم ما خوبیم شکر خدا آره فقط نمیدونم تنهاو بدون من میمونه تو مهد یا نه؟؟ نه فکر کنم از 5 سالگی باید برن مهد ایشالا بیان مشهد جاهای قشنگی داره ببینید ممنون از محبتت گلم
زینبی
12 مهر 93 19:49
سلام عزیزم. قربون امیر جونم. خوبین؟ چه باغ باحالی. جای من خالی که عاشق گل هستم. دوستت دارم. راستی خصوصی هم گذاشتم واست.
مامان امیر علی
پاسخ
سلام گلم خدا نکنه گلم.ممنون ما خوبیم جات واقعا خالی بود خیلی قشنگ بود. ما بیشتر. مرسی عزیزم
غزاله
16 مهر 93 13:26
سلام.خوبین؟؟ من واسه تولد عشقم همسرم یه وب ساختم.میخوام تا تولدش 1369تا تبریک جمع کنم براش.میشه شما هم بیاین و چندتا تبریک برامون بذارین؟؟ ممنونم
مامان نوشین والناز
22 آذر 93 19:12
_______@@@________@@_____@@@@@@@ ________@@___________@@__@@@______@@ ________@@____________@@@__________@@ __________@@________________________@@ ____@@@@@@___وبلاگت خيلي قشنگه______@@ __@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@ __@@____________منتظر حضور گرمت_______@@ _@@____________@@@@@@@@@@_____@@ _@@____________ هستــــــــم ___@@@ _@@@___________@@@@@@@______@@ __@@@@__________@@@@__________@@ ____@@@@@@_______________________@@ _________@@_________________________@@ ________@@___________@@___________@@ ________@@@________@@@@@@@@@@@ _________@@@_____@@@_@@@@@@@ __________@@@@@@@ ___________@@@@@_@ ____________________@ _http://www.niniweblog.com/images/smilies/smile_thum/pasokh4.gif___________________@ _____________________@ ______________________@ ______________________@____@@@ ______________@@@@__@__@_____@ _____________@_______@@@___@@ ________________@@@____@__@@ _______________________@ ______________________@ میای لینک کنیم اگه موافقی خبرم کن
مامان امیر علی
پاسخ
ممنون از محبتتون من موافقم ولی ظاهرا آدرستون رو اشتباه گذاشتین هر چقدر کلیک کردم میومد آدرس یافت نشد
مامان الهام
20 اسفند 93 18:27
فرارسیدن ماه خرید هول هولکی بدو بدوهای الکی بشور و بسابهای بیخودکی شستو شوهای زیادکی برتمام بزرگ بانوان ایرانی دست تنها مبارک ....
مامان امیر علی
پاسخ
ممنون خانمی
سایا
11 شهریور 94 11:44
سلام عزيزم من ديگه فقط توي اينستاگرام هستم💋❤️
گلاویژ
1 خرداد 95 11:15
ماشا... چ گل پسری دارین خدا براتون نگه اش داره