سيداميرعليسيداميرعلي، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره

امیر علی عزيز دل مامان و بابا

شیرین زبون من

1392/12/23 1:40
531 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسم

عزیز دلم هر چی بزرگ تر میشی شیرین زبونیها و همینطور شیطنتهات بیشتر میشه

چند وقت پیش که خونه مامان جون بودیم شما مشغول بازی بودی

که یه دفعه اومدی کنارم و برای اولین بار بهم

گفتی : من خیلی دوست دارم

الهههههی که فدات شم با شنیدن این جمله انگار که همه دنیا رو بهم دان

خیلی خیلی ذوق زده شدم مژه


وقتی منو صدا میزنی ....

:مامان

:بله

:نگو بله بگو جان

:تعجب

و دوباره میگی:مامان

:جان

قبلا وقتی نماز میخوندم گریه میکردی و میگفتی نماز نخون

ولی الان دیگه گریه نمیکنی فقط سریع میای و مهر منو برمیداری از خود راضی

و خودت  نماز  میخونی ..

ولی ازون جایی که من زرگتر از این حرفهام همیشه یه مهر دیگه تو دستم قایم میکنم زبان

وقتی تلفن زنگ میزنه شما زود میدوی و گوشی برمیداری میگی:الو سلام


وقتی بهت میگم امیرعلی فلان کار رو نکنی فورا میگی:چشم

فدای اون چشم گفتنت بشم عزیزم

 

واسه اینکه شب زود بخوابی (البته زود منظورم 12 شبه )مجبور شدم

خواب بعدازظهرت رو حذف کنم الان 12 شب می خوابی

تا 11 ظهر چون اگه ظهر حتی 1 ساعت هم بخوابی شب تا

ساعت 2 و حتی 3 بیداری

زمستان امسال غیر از اوایل بهمن که هوا خیلی سرد شده بود و

یه برف کمی هم اومد و بقیه روزها هوا خوب بود و

از برف و بارون هم خبری نبود

الان هم که هوا بهاریه

این روزها مشغول خونه تکونی و خرید و شیرنی پزی عید هستم

عزیزم برو ادامه مطلب عکسها رو ببین

 

 

چند وقت پیش مراسم عروسی پسر دختر عمو عزیزم بود و

شما یه دوست پیدا کرده بودی با هم بازی میکردین

 

قربون پسر نماز خونم بشم الههههههههههی

از بین اسباب بازیهات این خونه سازیت رو خیلی دوست داری

اینم خودت به تنهایی درست کردی

اندر شیطنت های پسملی

اینم یه روز تو بهمن ماه که برف کمی بارید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

❤طراح دردونـــه تـــم ❤
22 اسفند 92 18:19
دوست داري لوگو و صفحه ورودي و بالابر وبلاگ و قالب وبلاگ و تقويم رو براي سال نـــو با عکس ني ني تون سفارش بدي ؟ همه و همه با عکس ني ني نازتون ! اگه ني ني گلتون عکس آتليه اي نداره براتون عکس ساده اي که تو خونه ازش ميگيريد رو تبديل به آتليه اي ميکنم .... عزیزم اگه شما هم دوست داري براي سال نو کلي چيزاي قشنگ و قشنگ با عکس کوچولوي دلبندتون داشته باشي حتما بيا پيشم سال نو تحولي نو براي ني ني نازتون همراه با دردونــــه منتظر حضور گرمت هستم تخفيف ويژه نوروزي قيمت ها زير 10 هزار تومن www.testersite.mihanblog.com
مامان ملیکا
27 اسفند 92 1:24
سلام فاطمه جون انشاالله سال خوب و خوشی رو داشته باشید و سال 93 بهترین سال زندگیتون باشه چه دوست دختر خوشگلی پیدا کردی خاله جون چقدر ناز نماز میخونه عزیزم
مامان امیر علی
پاسخ
سلام منصوره جون ایشالا شما هم سال خیلی خیلی خوبی پیش رو داشته باشی خجالتم نده خاله جون مرسی گلم
زینبی
27 اسفند 92 16:32
سلااااااااااااااااااااااااااام چقدر دلم تنگ شده بود واست عزیزم. ماشالله امیر علی جونم که چه با مزه شده و خوردنی. با اون حرفای قشنگش و عکسای نازش. خیلی دوستون دارم. مواظب خودتون باشین و سال خوشی رو واستون ارزو دارم
مامان امیر علی
پاسخ
سلام عزیزم ما هم همینطور مرسی خاله جون ایشالا سال خوبی داشته باشی
علامه کوچولو
28 اسفند 92 15:43
سال و مال و فال و حال و اصل و نسل و بخت و تخت بادت اندر شهریاری برقرار و بر دوام سال خرم، فال نیکو، مال وافر، حال خوش، اصل ثابت، نسل باقی، تخت عالی، بخت رام ******** سال نو مبارک ********
مامان امیر علی
پاسخ
سال نو شما هم مبارک خانومی
عسل جون
11 فروردین 93 16:12
سلام امیر علی عزیزم عروسی خوش گذشت گلم
مامان امیر علی
پاسخ
سلام عسل جون ممنونم عزیزم
مامان باران
6 اردیبهشت 93 23:03
سلام پسر نازی دارین به وب ما هم بیاین خوشحال میشبم
مامان امیر علی
پاسخ
چشم اومدم